maartenrobzweden.reismee.nl

Dag 2 en 3 Gothenburg

Na de eerste avond in Gothenburg was het tijd voor de eerste echte dag.
Na een ontbijt bij de Subway en wat pepernoten zijn we de binnenstad ingetrokken.
Gothenburg ziet er totaal anders uit dan Stockholm.
Maar ook hier heb je mooie parken in de stad waar je heerlijk kan chillen en de voorbij komende mensen kan bekijken.
En dat was op deze eerste dag toch hoofdzakelijk waar we mee bezig zijn geweest, heerlijk niks doen.
Toen de avond viel zijn we terug gegaan naar onze kamer en hebben een pizza gehaald en verder wat tv series en een film gekeken, lekker rustig aan.

De tweede dag zijn we wat cd winkels afgegaan om wat goedkope cd's op de kop te tikken.
We hebben erg mooi spul gevonden, zoveel cd's die tussen de halve euro en 4 euro kosten.
Daarna zijn we voor de rest van de dag ieder onze eigen weg gegaan om zelf wat rond te kijken.
Maarten is een kerk gaan bekijken waar ieder moment een begravenis zou gaan beginnen en verder een beetje rondgehangen.
Rob heeft de stad bekeken waar hij nog niet was geweest en daarna heeft hij gegeten bij het 4 verdiepingen hoge Hard Rock Cafe waar ze een Halloween thema weekend hadden
En al het personeel was erg mooi gekleed en geschminkt.
Daarna rustig bij onze basis wezen chillen.

En nu zijn we klaar voor onze 3e volle dag Gothenburg.

Rob en Maarten