maartenrobzweden.reismee.nl

Dag 2: Kroegentocht Kopenhagen

Na de eerste nacht was het tijd om Kopenhagen in te trekken.
We waren rond 10 uur in het centrum om ergens te ontbijten.
Na wat croissants en bacon weg te hebben gewerkt was het tijd voor bier.
Ergens in de stad vonden we een 7/11.
Tijd dus voor Deens vakmanschap.
De prominente merken: Carlsberg en Tuborg kwamen aan bod.
Maar uiteraard waren dat niet de enige, alle soorten bieren zijn voorbij gekomen.
We hebben in vele huiskamers van zwervers op verschillende pleinen gechilled.
En overal was er live muziek voor ons met de meest uitlopende soorten instrumenten.
En wat nog beter was is dat je hier je ogen uitkijkt naar vrouwen, wat een mooie stad toch en dan zijn we nog geen eens in Zweden.
Na vele 7/11 te zijn afgegaan hebben we alles wel gehad, en was de avond gevallen.

Tijd voor een diner.
Het Hard Rock café lonkte, en werd bevredigd met een bezoekje.
Door Rob's VIP pas werd het wachten verkort van 45 minuten tot een kleine 10 minuutjes.
Na een voortreffelijke maaltijd was het tijd om weer aan het bier te gaan in deze mooie stad en konden we dag met een ruim voldoende afsluiten.

Vele rare, grappige en vele andere gave dingen gehoord en gezien maar dat wordt later wel verteld.