maartenrobzweden.reismee.nl

Dag 4 Gothenburg en de weg naar Hamburg

Geachte scheetjes en andere stronthopen,

Dit was alweer de laatste dag in Gothenburg.
En die hebben we dan ook volledig aangepakt om zo goed als niks uit te voeren.
We hebben eerst een paar uur rondgehangen in een enorm groot park vlak bij onze basis.
Toen het al halverwege de middag was hebben we een paar afleveringen van American Dad gekeken.
Daarna is Maarten wezen chillen bij de plaatselijke supermarkt en is Rob naar het Hard Rock cafe gegaan, alweer ja.
In de avond hebben we wat tv series op tv gekeken en en Police Acedemy 4 en Oceans Thirteen gekeken.
Gelukkig werd de klok teruggezet waardoor we een uur langer hadden en dus zondag overdag een uur eerder in Hamburg aankwamen.
In Hamburg hebben we niet veel gedaan.
Maarten is bij de Reepenbahn bij de Burger King gaan eten en daarna wouden pooiers Maarten naar binnen lokken.
Rob is bij het pas geopende Hard Rock Cafe gaan eten wat weer heerlijk was.

En nu is het alweer avond en is het eindelijk goed weer en is de dichte mist die de hele dag al om ons heen hangt verdwenen en is het hier gewoon warm.
Zometeen maar weer rustig aan doen en American Dad kijken.

Wij willen graag al onze fans bedanken voor alle support en steun tijdens deze uitermate heerschende dagen.
Bedankt voor het lezen en foto's kijken en we zien jullie graag snel in levende lijve om wat handtekeningen uit te delen.
Als je braaf bent mag je ons ook een hand geven of met ons op de foto.

Rob en Maarten